سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروریشناخت است . [امام صادق علیه السلام]
حسام الدین شفیعیان-شعر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» جاده زندگی

مثال جاده ای رو بسمت تو ام
جایی دور اما نزدیک در قلب تو ام
برایم چای میریزی و من در انتهای فال تو

مثال جاده ای رو بسمت تو ام
جایی دور اما نزدیک در قلب تو ام
برایم چای میریزی و من در انتهای فال تو ام
مثال سیاهی چای در فال تو ام
حسام الدین شفیعیان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسام الدین شفیعیان ( یکشنبه 95/8/16 :: ساعت 5:39 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آخرین یادداشت خوش آمدید
ایستگاه صلواتی
امتداد جاده
//جغرافیای زمین//
جاده زندگی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 4999
» درباره من

حسام الدین شفیعیان-شعر

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حسام الدین شفیعیان-شعر[21] .
» آرشیو مطالب
آبان 95

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب